ديگه تموم شد!!!!!

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

امروز آخرين امتحانمو دادم.ديگه دوران مدرسم تموم شد! نميدونم ديگه بتونم دوستامو ببينم يا نه!!!!!

امروز رو استراحت ميكنم تازه ازفردا اصل كارم شروع ميشه. بايد بخونم واس كنكور.

خب ديگه چي بگم؟!

آهان. امشبم ك قراره برم خونه آقامون()

ازهمين جا ميگم آقايي خوشگل خودم دوستت دارم

ديگه نميدونم چي بگم!فقط كاش زود شب برسه.

بوس بوس ديگه باي

راستي يه سوال: كي ميدونه من مال كدوم شهرم؟حدس بزنيد!



نظرات شما عزیزان:

SANA TAYSA
ساعت14:36---21 خرداد 1391
سلام گلم ممنونم که به وبم اومدی و نظرتو گذاشتی راستی وبت عالیه و اینم بگم که وقتی مشخصاتتو میخوندم دیدم کلا مثل منی ولی من فقط از مهندسی کامپیوتر خوشم میاد ولی از ریاضی بدجوری متنفرم خوب گلم من چندتا وب دیگه ای هم دارم اگه بهشون یه سری بزنی خوشحال میشم

sanataysa.loxblog.com
taysa.loxblog.com
sa-galb.persianblog.ir
sanataysa.blogfa.com


farnaz
ساعت15:33---19 خرداد 1391
kohgilooye va booyer ahmad???????????/

``~``عشـــــــق دروغيـــــــن``~``
ساعت14:23---19 خرداد 1391
خدایا سرده این پایین از اون بالا تماشا کن
اگه میشه فقط گاهی خودت قلبمنو ها کن !
خدایا سرده این پایین ببین دستامو می لرزه
دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمی ارزه
تو اون بالا من این پایین ، دوتاییمون چرا تنها ؟
اگه لیلا دلش گیره ، بگو مجنون چرا تنها ؟!
بگو گاهی که دلتنگم ، ازاون بالا تو می بینی
بگو گاهی که غمگینم تو هم دلتنگ و غمگینی
خدایا ! من دلم قرصه ! کسی غیر از تو با من نیست !
خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست !
کسی اینجا حواسش نیست که دنیازیر چشماته
یه عمره یادمون رفته ، زمین دار مکافاته !
فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا بازم پیشه تو برگردم
خدایا ! وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن
شنیدم گرم آغوشت ، اگه میشه منم جا کن ...
وبتون فوق العاده زیبا بود مر30که سرزدید فک کنم ¿اصفهانی¿.تانظری.
2باره بدرووود


elahe
ساعت14:45---16 خرداد 1391
سلام رها جون.
قدر اين روزا رو بدون.
خيلى بدرس(درس بخون)
منو ياد سال سومم انداختى.
من حدس ميزنم مال ايرانيييييييييييييييييي
شوخيدم،هرجا هستى گلى


niu joooooooooooooooooooooon
ساعت18:55---14 خرداد 1391
salam azizam....
iek soale fanni.....
aghatoon kitoon mishe????
yani manzooram ine ke familin??????????
ookhi ookhi....
ishala be ham beresin......
iek nokte....
chera be khodam foshar biaram????
khob eine adam az to miporsam...
to ham migi ke kojaii hasti...........


sepideh
ساعت23:30---10 خرداد 1391
ممنون عیزم ولی به وبلاگت نمیرسه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 12:51 نويسنده رها
яima